עיצוב חווית המשתמש

מיצירת פתרונות מורכבים שילוו את הגולשים באתר לפעולות האידיאליות ועד לשדרוג החוויה באתרים מסחריים  

  • איך גורמים ללקוחות להישאר באתר שלך?
  • כיצד מאפשרים ללקוחות למצוא את מה שהם מחפשים ולבצע את הפעולות שהם רוצים לבצע?
  • איך מסדרים את המידע בדרך הנגישה ביותר?
  • מה הדרך היעילה ביותר להפוך גולש ללקוח?

התשובות לכל השאלות האלו טמונות בחווית המשתמש. זה לא פלא שתחום חווית המשתמש הופך מנישה זניחה בדיגיטל לתחום שנחשב ל-MUST בעסקים גדולים, פורטלים וארגונים ממלכתיים. 

למה חברות וארגונים בוחרים להשקיע ב-UX (עיצוב חווית משתמש)? 

שדרוג אתרים

אתר ש"מעוצב יפה" זה כל כך שנת 2,000. חווית משתמש מוצלחת הופכת את האתר לחדשני, כזה שבולט לטובה ועושה לגולשים חשק להמשיך, לגלוש ולגלות עוד.

מיקסום המרות

איך להפוך טופס שדורש מהגולש לעבור 5 צעדים לטופס קליל שהוא אשכרה ממלא? אני מפשטת את התהליכים באופן שמעלה את מספר ההמרות והשלמות מילוי הטפסים או הרכישות.

לקוחות מרוצים

האתר מייצג אותך או הארגון שלך אונליין, ובתור נציג, חשוב שהוא יעמוד בסטנדרט האיכות שלך. בדיוק כפי שחשוב לך להעסיק עובדים שירותיים, זה מהותי שהאתר יזמין את הלקוחות ויעניק להם חוויה חיובית.

נוחות מקסימלית

הלקוח במרחק קליק מכל פעולה שחיונית לו או מידע שמעניין אותו. כשאני לומדת על הלקוחות שלך או של הארגון ועל מה שמשמעותי עבורם, אפשר להתחיל להנגיש עבורם את האתר כך שהניווט בו יהיה אינטואיטיבי ונגיש.

הניסיון, הידע והתשוקה ל-UX

בתור מי שעבדה בתחום עוד לפני שהמילה UX הפכה אצלי לביטוי שגור, זה לא מפתיע לשמוע שהחלטתי להפוך את הניסיון להכשרה מקצועית ובחרתי ללמוד את התחום מא' עד ת'.

השלמתי בהצלחה את המסלול לעיצוב UX מבית האוניברסיטה הפתוחה. השילוב בין הניסיון העשיר שלי בתחום ללימודים מאפשר לי לגשת לכל פרויקט עם הבטחון והמקצועיות שיהפכו אותו להצלחה. 

תהליך עיצוב UX

שאלות ששואלים אותי על עיצוב UX

הליווי שלי ממשיך כל עוד יש צורך, ואני אלווה גם בבדיקות שמישות וגם אחרי שהממשק יהיה באויר.

הרבה פעמים כן, לפעמים נגיע למצב שלא נדע אם עדיף א' או ב', בשביל זה יש בדיקות ואני נוהגת להשתמש בבדיקות כדי לבסס החלטות ולהגיע למסקנות הכי נכונות עבור המשתמשים.

כמובן שזה נתון שמשתנה בין פרויקט לפרויקט, בפגישת ההכרות אני יודעת לעשות הערכת זמן ראשונית לכל פרויקט, במעמד הזה אני מתחייבת על פניות לכל פרויקט.

חוסר הסכמה זה לפעמים חלק מהתהליך, וכל מקרה לגופו. כשאני לא מסכימה על משהו חשוב לי להסביר למה, ולבסס את ההצעות שלי על מחקרים ומסקנות. עד עכשיו תמיד מצאנו פשרה שהיתה מוצלחת ועוד לא קרה לי שהיה לי ריב על חוסר הסכמה 🙂

אני לא מעצבת כעיקרון, אני מעדיפה באופן מודע להפריד את ה-UX מה-UI, להעמיק את החשיבה על המשתמשים והמבנה הנכון, ולא לחשוב על מה יפה ולא יפה. אני עובדת עם מעצבות ויכולה לספק פתרונות עיצוב במידת הצורך.

דוגמאות

רוצה לדאוג לחווית המשתמש גם אצלך?

רק נותר למלא פרטים ונקבע שיחת הכרות ללא התחייבות 🙂