לבנות אתר זה קל
להפוך אותו למנוע עסקי זו מומחיות!

כשיוצאים לדרך לבניית אתר, מתחילים באפיון אתר. השלב הראשון הוא מחקר. לאחר מכן, ממשיכים לתכנון מסכים ובניית ארכיטקטורת מידע ומדייקים את המבנה לפי מטרות העסק.

אבל מה שהכי כדאי לעשות כדי להצליח בפרויקט – זה קודם להתחיל לשאול שאלות.  

יעל בן מיור יושבת עם לפטופ

היי, אני יעל בן מיור!

אני ממש ממש אוהבת לגרום לאתרי אינטרנט להיות רווחיים. אין אתר שאי אפשר לפצח. באמת.
במשך שנים בניתי אתרים לחברות ועסקים. ככל שהזמן עבר, הבנתי את הכוח המדהים של תהליך אפיון חווית משתמש. לאחר עשרות פרויקטים של אפיון – אני יכולה להגיד בלב שלם, אני מאוהבת בזה (: 

בסוף, המטרה שלנו היא להעביר את הגולשים שלנו מסע שהוא מדויק ונוח לשימוש

הנה מה שאני יודעת לעשות

יעל בן מיור כותבת אפיון אתר

אפיון אתרים

תהליך אפיון ובניית אסטרטגיה עושה סדר בכל פרויקט שניגש אליו. מתאים למי שיש אתר חיפוש, ממשק עם ניווט מורכב או מערכת קורסים.

רגע לפני שיוצאים לדרך לבניית אתר מורכב, כדאי ומומלץ להתחיל באפיון. המטרה, לעשות סדר בפרויקט, ולפתור בעיות עוד לפני שהופיעו.

יעל בן מיור מצביעה כלפי מעלה

שיפור יחס המרה והגדלת מכירות

מחקר מעמיק של המשתמשים וניתוח נתונים יובילו את האתר או חנות האיקומרס שלך לתוצאות הרבה יותר טובות.

בעזרת בדיקת האתר וניתוח של השטח נוכל להבין איפה צריך לתקן כדי להגדיל את המכירות ולשפר יחס המרה. כך, נוכל להחזיר את ההשקעה הרבה יותר מהר.

יעל בן מיור מעבירה הרצאה בנושא חווית משתמש

הרצאות וסדנאות מעולם חווית משתמש

סדרת הרצאות מקיפות שמתאימות למגוון קהלים. בניתי את ההרצאות מתוך הרצון להפיץ את התחום כמה שיותר ולהפוך אותו לנגיש.

בהרצאות אני מדברת על: עקרונות חווית משתמש, עקרונות עיצוב אתרים, טעויות נפוצות, שדרוג אתרים ועוד. אפשר להתייעץ איתי כמובן גם באופן אישי.

מה מיוחד בתהליך אפיון חווית משתמש איתי?

הסתכלות על התמונה הרחבה

בכל תהליך של אפיון חווית משתמש חשוב שנסתכל על המאקרו של הפרויקט. כלומר, נבחן אותו מכיוונים של ניהול, פיתוח ושיווק הפרויקט בדרך הכי מדויקת עבורו. וכמובן, נדאג לפשט את התהליך עבור המשתמשים.
נחקור כל פרויקט ברמה היקפית ורחבה כדי לבחון את חווית המשתמש באופן יותר מעמיק וספציפי. 

הקשבה ופתיחות לרעיונות

כשנכנסים לפרויקט צריך לקחת כל דבר בערבון מוגבל. במילים אחרות, אין הנחות יסוד. חשוב לי לשמור על ראש פתוח. אין שיטה אחת שעובדת, אין דרך אחת להציג נושא מסוים. נשאל שאלות ונסיק מסקנות בהתאם.
נחקור ונבדוק באופן קונקרטי גם את הצד של המשתמשים, וגם את הערכים שחשובים לעסק שלנו. 

חשיבה על תוכן וביטוי עצמי

כשמתחילים בתהליך האפיון איתי, יש שלב של מציאת ה-"קול של העסק". כלומר, שלב בו אנחנו מדייקים את השפה והסגנון של העסק שיבואו לידי ביטוי בחווית המשתמש בפרויקט. בעיניי, זאת תוספת חשובה לתהליך האפיון.
נזכור להיות גאים בעסקים שלנו ונדע לבטא בצורה הכי מדויקת את הקול שלנו בעסק. 

לכל בעיה יש פתרון. בכל פרויקט אפשר לעשות התאמות ודיוקים
איך עושים את זה?

חוקרים, מנתחים, בודקים

וכך מגיעים לארכיטקטורה מדויקת ומסע משתמשים נכון.
בסוף התהליך ניצור חוויה שתגשים את המטרות של הפרויקט ותוציא לפועל את הרעיון בצורה הכי יעילה.
המטרה שלי היא שאף אתר לא יעלה לאויר מבלי שאפיינו אותו בצורה מדויקת. ואני לא רוצה שאף עסק יבזבז עשרות אלפי שקלים בבניית אתר ואז יגלה שהוא פשוט "לא עושה את העבודה".

כשנצא לדרך, כך ייראה התהליך שלנו:

הגדרת מטרות

לאן נרצה להגיע עם האתר. נגדיר מטרות שאפשר למדוד.

תחקיר בשטח

מי העסק, מי הקהל, איך השוק נראה. מה יש לנו היום ואיך יוצרים בידול עסקי.

תכנית עבודה

צעד אחרי צעד להגשמת המטרה. נתכנן הכל מא'-ת'.

ליווי צמוד

אני איתכם גם בביצוע, מלווה החל מהתוכן, דרך הצילומים, העיצוב ועד לתחילת הקמפיין.

ממש מרגש לקבל הודעות כאלה מלקוחות:

שווה קריאה

מאמרים וכתבות שוות שיעזרו להבין יותר מה זה אפיון חווית משתמש, איך מתכננים נכון אתרים ואיפה אפשר לשפר אתר כדי להגדיל מכירות.

יעל בן מיור מדברת בטלפון

שנתחיל לשאול שאלות ולפצח אתגרים?

מחכה כבר להקשיב, לחקור ולנתח את האתר שלך. רק צריך למלא כמה פרטים ואצור איתך קשר בטלפון או בוואטסאפ כמה שיותר מהר.