איך לעשות תיאום ציפיות כמו PRO? | פרק 10

תוכן עניינים

מובן מאליו לעשות תיאום ציפיות עם הלקוחות שלנו?

אחרי שהבנתי שלא, והבנתי כמה תיאום ציפיות עוזר לנו ליצור לקוחות מרוצים וגם להיות לקוחות מרוצים כשאנחנו אלה שצריכים שירות.

בפרק דיברתי על הדברים שחשוב להגיד ולדבר עליהם בתיאום ציפיות מול לקוחת, וגם איך נדע לעשות תיאום ציפיות בצורה נכונה.

מה חשבת על המאמר?

רוצה לקבל עדכון על המאמר הבא?

אני רק צריכה ממך את כתובת המייל כדי לעדכן בפעם הבאה שאפרסם מאמר :)