פרק 3 - איך אתר אינטרנט עוזר לנו להתייעל ולחסוך בכוח אדם?

 

על הרעיון לפרק הזה חשבתי כשסאגת החלפת המקרר בבית ממש תסכלה אותי.
הכל התנהל בצורה לא יעילה, כשמה שמטריד אותי זה האוכל במקרר שהולך לפח..
מה זה שירות לקוחות גרוע, איך אפילו הטכנאי שניסה להיות הגון ולעזור לנו, פישל, ומה אפשר ללמוד מהסיפור על אתרי אינטרנט?
דיברתי בפרק על הדרכים שלנו לחסוך באנרגיה ולהתייעל בעסק דרך האתר שלנו.
האזנה נעימה!

לפרק זה עדיין אין תמלול

שיתוף הפרק: