יש דרך פשוטה ומהירה להגדיל מכירות באתר!

בעזרת שיפור חווית משתמש נוכל להעלות את יחס ההמרה (:

עבר לך פעם בראש המשפט "למה אין לי מספיק המרות?"

אני יודעת שהשקעת המון באתר החדש או בחנות האונליין המדהימה שלך, וזה ממש מבאס שזה לא מרגיש לך שווה את כל ההשקעה. 

לא משנה כמה אתר או חנות איקומרס חדשים תמיד ישמחו אותנו, בסוף אנחנו רוצים לראות תוצאות! 

אם היחס בין כמות הגולשים שנכנסו לאתר שלנו לבין כמות ההמרות (בין אם זה רכישות או לידים) הוא נמוך מדי - חשוב שנבין מה הסיבה. (לעוד מושגים והסברים, אפשר ללחוץ כאן)

באמצעות חווית משתמש מעולה, הבנה של הפסיכולוגיה הצרכנית וחידוד נקודת המבט של הלקוחות שלנו - נוכל לשפר את יחס ההמרה של האתר או החנות. וכך, באופן ישיר, נשפר גם את הרווחיות שלנו. 

אז איך עושים את זה???

הנה 4 שלבים מהירים לשיפור חווית משתמש והכפלת המרות:

שלב 1 - השאלון

אשלח לך לפני הפגישה שאלון אפיון וכך אוכל ללמוד את העסק ולחקור את הנתונים הקיימים. נדייק את קהל היעד, נבין את השוק ונלמד את המתחרים. כל זה כדי לייצר יתרון תחרותי שיביא את הלקוחות המתאימים לך.

שלב 2 - הפגישה

בפגישה נעבור יחד על השאלון. תוך כדי נגלה מהן נקודות החולשה של האתר או החנות ומהן הנקודות החזקות שכדאי שנבליט. בעצם, ננתח את התוצאות הקיימות ונחקור את המשתמשים במטרה לבנות אסטרטגיה לשיפור חווית המשתמש של האתר.

שלב 3 - נקודות לשיפור ושימור

אכין רשימה מסודרת עם נקודות שצריך לשפר ולשמר. בנוסף, אשלח את סיכום השיחה שלנו כולל הקלטה. הסיכום יכלול את כל מה שדיברנו יחד עם משוב מפורט עם תיקונים והצעות לכל עמודי האתר.

שלב 4 - אפשרויות בחירה להמשך

יחד עם המסמך המפורט שאני שולחת, אציג כמה אפשרויות שבאמצעותן אפשר לטפל באתר. בין אם באופן עצמאי או בעזרתי (בתשלום שעתי בהנחה).

*השירות כולל גם בדיקה לאחר חודש לראות אם שיפור חווית המשתמש עבד ואם נשארו לנו עוד תיקונים

למי זה מתאים?

בגדול

התהליך לשיפור חווית משתמש רלוונטי לכל עסק עם אתר פעיל. כלומר, אתר שיש בו תנועה. המטרה היא לקבל יותר פניות מלקוחות פוטנציאליים או להשיג יותר רכישות בחנות האונליין שלנו. זו יכולה להיות חנות בגדים, תכשיטים, קורסים, מוצרים דיגיטליים, קוסמטיקה, רכבים ועוד. 

רגע, כמה התהליך מהיר?

המיפוי והאפיון עצמו שמפרטים מה צריך לשנות באתר כדי שיחס ההמרה יגדל - לוקח בין שבוע לשבועיים. אם נמשיך לעבוד על זה יחד, ביצוע השינויים בפועל יכול לקחת עד חודש. במידה וממשיכים בתיקונים לבד, זמן הביצוע בפועל תלוי בך.

את התוצאות אפשר לראות כבר תוך שבועיים!

הנה כמה מחמאות מלקוחות ששיפרו את חווית המשתמש

נשמע לך מעולה, אבל יש עוד כמה שאלות…אני כאן עם התשובות!

המרה = רכישה. יחס המרה הוא היחס בין כמות המשתמשים שנכנסו לאתר לבין כמות ההמרות = רכישות או לידים (לקוח פוטנציאלי שמשאיר פרטים באתר), תלוי מה נגדיר כהמרה.
נרצה שיחס ההמרה יהיה כמה שיותר גבוה, שמתוך כל X גולשים באתר יהיו כמה שיותר המרות. במיוחד אם שמנו כסף על קמפיין שמבזבז לנו כסף על כל קליק ולא על כל המרה.

מדידת ההמרה נמדדת דרך כליי מעקב שמוטמעים באתר, גוגל אנליטיקס, פיקסלים של פייסבוק.
גם דרך קמפיינים שונים ניתן למדוד את יחס ההמרה באתר.

אם לא עבדתם באופן ספציפי על חווית המשתמש באתר, בטוח יש מה לשפר.
ובכל מקרה, נעשה שיחת התאמה לפני תחילת השירות 🙂

אני לא מקימה מערכת או מטמיעה קוד קסמים שיוצר יחס המרה גבוה 🙂
אני עוברת על האתר ורואה איפה נקודות התורפה שגורמות לאיבוד של לקוחות. ברגע שעשינו שינוי באתר שישפר את חווית המשתמשים – עשינו את זה.
התחזוקה תהיה רק להזרים עוד ועוד לקוחות לאתר כדי שכולם יוכלו להנות מהחוויה המשופרת.

מה שיוצר הצלחה זה לא כמה אני מבינה בבגדים, כדי לשפר יחס המרה בחנות בגדים.
ההבנה שלי היא בחווית המשתמש. חשוב לי ללמוד כל פרויקט שאני נכנסת אליו. ביחד נבין איך המשתמשים הספציפיים של העסק שלך חושבים ופועלים ונראה איך ניצור להם פלואו שיגרום להם לבצע יותר המרות באתר.

אם הגעת לכאן, אני מאמינה שהנושא הרבה יותר ברור לך וזה בדיוק הזמן להתחיל למכור יותר מהאתר שלך!

על מה אנחנו מדברים?

המיפוי והאפיון עצמו שמפרטים מה צריך לשנות באתר כדי שיחס ההמרה יגדל - לוקח בין שבוע לשבועיים. אם נמשיך לעבוד על זה יחד, ביצוע השינויים בפועל יכול לקחת עד חודש. במידה וממשיכים בתיקונים לבד, זמן הביצוע בפועל תלוי בך.

את התוצאות אפשר לראות כבר תוך שבועיים!

כדי להתחיל - רק צריך למלא כמה פרטים ואתקשר לשיחת תיאום ציפיות.
כן, זה אפשרי, נוכל לשפר את יחס ההמרה באתר שלך (:

יעל בן מיור מדברת בטלפון

אני רוצה להתחיל בתהליך המזורז

השלב הראשון יהיה לבדוק שיש בינינו התאמה ושאוכל לעזור לך לשפר את יחס ההמרה באתר. אני תמיד אומרת אם יש פוטנציאל לתהליך ואם יש לי איך להקפיץ את המכירות.