סדנת "הוספה לסל"

סדנה בלעדית לחנויות אינטרנטיות

יש לך חנות אונליין שהקמת, ומאז יש עבודת שיווק בלתי פוסקת. כל היום יש התעסקות עם נסיונות לשווק בסושיאל ולהעלות עוד קמפיין שבקושי מחזיר את ההשקעה. לקוחות אפילו שולחים לך הודעות באינסטגרם, אבל זה לא מתבטא ברכישות בפועל באתר. 

ודי, נמאס לך כבר לעשות מבצעים כדי להגדיל את המכירות. בא לך שיהיו יותר רכישות בשוטף ובסכומים גבוהים יותר ואפילו, כן, אפשר להגיד את זה - להעלות מחירים!

מה המטרה של הסדנה שלנו?

כשיהיה לך ברור מה המסרים שלך באתר, ויהיה לך ברור מה החוויה של הלקוחות שלך - יהיה לך ברור איך האתר צריך להיראות ולהיכתב כדי להגיע ליותר רכישות משמחות (:

בגדול, על מה נדבר בסדנה?

דיוק התוכן

נבין את המסרים של החנות ונלמד איך להעביר אותם בצורה שתגרום ללקוחות לעבור חוויה טובה ולרכוש. המטרה שהלקוחות ייהנו מהאתר, ירגישו כאילו מישהו מלווה אותם יד ביד בקנייה ויחוו את החוויה ממש כמו שהם היו משוטטים פיזית בחנות עצמה.

שיפור החוויה

נלמד ונדייק את המסע של המשתמשים והמשתמשות שלך באתר. איך האתר יכול להוביל אותם לתוצאה אחת - עוד רכישות (: נדאג להסביר, להרגיע, לפרט ולתת תשובות לשאלות שעוד לא נשאלו. נלווה את הלקוחות עד להגעת המוצר ליעדו.

מדידת ההצלחה

נגלה איך אפשר לכמת הצלחה של כל עמוד בחנות. נבין שאפשר למדוד זמן שהייה ולשפר אותו. נדע לנתח מתי לקוחות מאבדים עניין ומתי משהו יכול למנוע מהם להתקדם ולסיים את הרכישה. וכמובן נדאג לפתור את זה.

הסדנה מתאימה לך אם -

יש לך חנות אונליין

בכל תחום (תכשיטים, כלי נוי, קופסאות מפתיעות, אוכל, קרמיקה - באמת הכול) מה שחשוב הוא - שבא לך להעלות את המכירות ולהגיע לתוצאות טובות יותר. ואם אפשר כבר אתמול (;

בנית חנות ללקוח ורצית לשפר אותה

יש לך עסק של בניית אתרים ויש לקוח או לקוחה שהיית רוצה לשפר להם את המכירות.

כתבת תוכן או שיווקת ללקוח עם חנות

יש בך רצון להבין יותר איך לעזור לקמפיין לעבוד. איך לגרום לכניסות באתר להפוך ליותר רכישות! במטרה לרדת לעומק הדברים ולשפר את התוכן והחוויה באתר.

מה נלמד וניישם בסדנה "הוספה לסל"?

היי, אנחנו יעל בן מיור, מאפיינת אתרים ומומחית בשיפור יחס המרה וסיוון לדרר, כותבת ועורכת תוכן ומומחית באפיון שפה ומיקרו קופי. ואנחנו רוצות לשפר את חווית הרכישה באתר שלך. מניסיון אישי בליווי חנויות בדיוק כמו שלך, ראינו איך אפשר להגדיל יחס המרה, להגדיל רכישות ואפילו להעלות את מחיר "הסל הממוצע".

חשוב להדגיש, הסדנה  היא מעשית והתוכן התיאורטי יבוא לידי ביטוי בדוגמאות מתוך האתרים של המשתתפים והמשתתפות בסדנה. כלומר, אפשר יהיה לראות בפועל מה לשפר ולדאוג לתקן את זה בין המפגשים שלנו (:

והנה מה שנלמד בשלושת המפגשים שלנו בסדנה:

מפגש 1: לפני הרכישה - המסר שיגרום ללקוחות להתאהב בך

  • מה המסרים הייחודיים של החנות שלך שעליהם נדבר גם בסושיאל, גם בקמפיינים ובטח באתר עצמו.
  • איך דף הבית יזמין לטייל באתר, מה החוויה הראשונית שהלקוחות יקבלו דרך השפה של העסק שלך. 
  • דברים שחשוב לעשות ולא לעשות בשיווק כדי להוביל לנקודה הנכונה.
  • איך תפריט ניווט יכול ליצור חשק אצל הלקוחות?

מפגש 2: במהלך הרכישה - תהליך רכישה שמסתיים בהצלחה!

  • מבנה דף מוצר שמוריד ספקות ועוזר לדמיין ולרצות לרכוש. 
  • ניסוחים בעמוד עגלה שמייצרים רכישות.
  • הורדת כל סימני השאלה אצל הלקוחות והגברת החשק לרכישה, כולל בדקה התשעים של עמוד התשלום. 
  • איך להקטין תקלות ובעיות במעמד הרכישה ובעצם להפחית פניות טלפוניות.

מפגש 3: אחרי הרכישה - סיום הזמנה וציפייה לקבלת ההזמנה

  • איזה אוטומציות צריכות לקרות אחרי רכישה.
  • מה הניסוח שיגרום ללקוחות להתרגש שקנו ממך ולרצות לרכוש שוב. 
  • איזה מיילים וסמסים חשוב לשלוח כדי להפיג חששות אחרי רכישה.
  • איך להשלים את החוויה אונליין גם במוצרים הפיזיים - וליצור חוויה כוללת ואחידה.

על מה נעבוד בסדנה?

אנחנו נעבור על כל מרכיבי החנות, כדי שכל האתר יתמוך בתהליך הרכישה

עכשיו לפרטים היבשים - איך הסדנה מתקיימת בפועל?

איפה הסדנה וכמה זמן כל מפגש?
הסדנה מתקיימת במפגש בזום בלייב ומועברת על ידינו, יעל בן מיור וסיוון לדרר, אפשר לקרוא עלינו עוד כאן בהמשך.

כל מפגש הוא שעתיים וכולל את נושא המפגש וזמן לשאלות ותשובות.

 

ואם אפספס מפגש?
כל השיעורים מוקלטים ועולים לאתר קורסים סגור רק למי שישתתפו בסדנה. שם יחכו לך הקלטות המפגשים, קבצי עבודה וכל ההנחיות למשימות השיעורים. אפשר תמיד לשאול אותנו שאלות במייל או בוואטסאפ.
השיעורים ישארו פתוחים לך לחודשיים.

כמה משתתפים במפגש ואיך מקבלים פידבק?

בכל מפגש עד 10 משתתפים כדי שנוכל לעבור אישית על החנויות של כל אחד ואחת ולתת דוגמאות ספציפיות תוך כדי המפגשים. בכל מפגש ניתן לך משימה משמעותית ליישום ממה שלמדנו, כדי להגיע למפגש הבא עם יותר "הוספות לסל".

אתן בודקות לי את המשימות? 

כל משימה שנשלחה אלינו עד יום לפני, מקבלת פידבק במפגש שלאחר מכן. בסיום המפגש השלישי, אפשר לשלוח לנו עוד שינויים בקבוצת הוואטסאפ ולקבל תשובות במהלך השבוע שלאחר מכן. 

הנה מה שקורה מרגע התשלום:

  • במהלך ההרשמה, צריך להוסיף את כתובת האתר של החנות שלך כמובן, אנחנו כבר סקרניות. 
  • לאחר התשלום, נשלח לך מייל שמאשר את קבלת התשלום ואת ההצטרפות לסדנה.
  • שבוע לפני תחילת הסדנה נשלח לך מייל עם פרטי הגישה לאתר הקורסים של הסדנה, אליו יעלו הקלטת השיעורים, המשימות והקבצים לשימושך.
  • נצרף אותך לקבוצת וואטסאפ סגורה ושקטה.
  •  תאריכי המפגשים יהיו 19.6 | 26.6 | 3.7, בין השעות 9:30-11:30. ייתכנו שינויים בתאריכי המפגשים (יום לפה יום לשם), עד ה30.5 הם ייסגרו.

הנה קצת ממה שמספרים עלינו:

אם רק חיכית לסדנה הזאת, הנה המחיר ל-3 מפגשים וכך אפשר להצטרף:

המחיר ל-5 המקומות הראשונים הוא:

850 ש"ח בלבד.

אחרי ההרשמה המוקדמת המחיר יעלה
950 ש"ח

(המחיר כולל מע"מ)
זה מחיר לפיילוט הראשון בלבד, במחזורים הבאים המחיר יעלה.

*קליק על הכפתור יוביל לתשלום מאובטח

עוד שאלות נפוצות שאולי עוברות לך בראש וגורמות לך להתלבט אם להירשם -

כמה זמן אצטרך להשקיע בתכנית?

אם המצב שאיתו נכנסת לסדנה הוא מעשי ויעיל, אז בין המפגשים יהיה לך זמן להקדיש בין שעתיים ל-3 שעות לתיקונים ושיפורים וכבר לראות שינוי בסוף הסדנה. כלומר 3 שבועות, בין שלושת המפגשים.

אין בעיה. אנחנו פה גם בשביל זה. סיוון ואני מכירות כבר הרבה זמן ועובדות מעולה יחד, כך שאם חשוב לך לייצר גם אפיון משודרג וגם תוכן מדויק לעסק שלך, אפשר תמיד לדבר איתנו על ליווי אישי. בקיצור, נקשקש בוואטסאפ ויעל תקבע לדבר איתך (:

הסדנה היא כן מעשית במטרה לתקן ולשנות את האתר תוך כדי המפגשים. לכן, אם יש לך בונה אתרים או אנשי שיווק שעובדים איתך, אפשר לתת להם רשימת משימות לאחר כל מפגש. 

או לחילופין, אפשר לשלוח את בונה האתרים שלך או איש/אשת השיווק שלך לסדנה שלנו - ושהם יעשו את הסדנה בשבילך (:

אם שולחים לנו עד יום לפני הסדנה, אנחנו כמובן מדברות על הדברים במפגש עצמו ונותנות פידבק. בכל מפגש, יש זמן לעבור ולראות איך נראים העדכונים שלך בחנות. וגם, ניתן כלים להמשך הדרך כדי שיהיה אפשר להמשיך ולבדוק את הנתונים באתר גם אחרי הסדנה.  במטרה להמשיך ולהשתפר כל הזמן. 

בכלל לא! כל עוד יש לך גישה לשינויים ועריכה, הפלטפורמה לא משנה. כן חשוב להגיד שיש פלטפורמות בהן אי אפשר יהיה ליישם את כל ההמלצות, ועדיין אלה יהיו דברים קטנים. רוב הסדנה שלנו מתאימה לכל האתרים בלי יוצאי דופן.

נשאר רק להציג את עצמנו, שמרנו את זה לסוף (:

היי, אני סיוון לדרר

אני כותבת ועורכת תוכן כבר 15 שנים, מומחית באפיון שפה ומיקרו קופי. הגעתי לתוכן דווקא מעולמות הטלוויזיה. שם הבנתי בעצם מה זה סיפור, תחקיר, חוויה, דיוק ושפה. ואז כשעשיתי את המעבר לדיגיטל, המודעות לסיפור טלוויזיוני נשארה אצלי בראש. כלומר, כל פעם שפגשתי עסק חדש הבנתי שיש לו סיפור ושפה משלו. לכן, החלטתי להביא את אפיון השפה מהחברות הגדולות שעבדתי איתן אל העסקים הבינוניים והקטנים שאותם פגשתי. גיליתי שברגע שיש שפה מדויקת לעסק והבנה של איך קהל היעד שלי מדבר - יש דיוק בתוכן. כך אנחנו יוצרים חיבור עם המשתמשים והלקוחות הפוטנציאליים שלנו. וגם מיקרו קופי זה החיים, ותמיד אפשר להשתפר עוד ועוד כל הזמן (:

היי, אני יעל בן מיור

כשעבדתי בחברה לבניית אתרים, היו מגיעים אליי עסקים עם אתר שני ושלישי שהם בונים לעסק, והוא לא מרוויח להם כסף! כל פעם לא הבנתי, איך הם שילמו ממיטב כספם על אתר, שלא מביא תוצאות? ואז קלטתי, כי כשבונים אתר חושבים על בניית האתר, ולא על איך מוכרים ממנו. מאז התחלתי לתת שירותים לאתרי חנויות לשיפור יחס ההמרה כדי להגדיל את הרווחיות ולהגיע ליותר תוצאות מהאתר שלנו. אני אוהבת אתרים, וחושבת שזה ערוץ שיווק שאפשר למנף ולגרום לו להכניס לנו יותר כסף לעסק, בפחות עבודה והשקעה של משאבים.

אם יש עוד משהו שלא ענינו עליו, אפשר להשאיר כאן פרטים ונחזור למענה על כל שאלה או התלבטות!

מדיניות ביטולים
עד שבוע לפני הסדנה אפשר לבטל ולקבל החזר מלא בניכוי 5%.
עד יום לפני הסדנה אפשא לבטל ולקבל החזר חלקי של 70% מהתשלום.
במקרה של ביטול ההשתתפות בזמן סמוך יותר לסדנה, ניתן יהיה להשתבץ לסדנה עתידית.