בניית אמון באתר - איך לגרום ללקוחות לסמוך עלינו
חלק משמעותי מזה שהלקוחות יגיעו לאתר שלנו ויבחרו לקנות מאיתנו או לפנות אלינו, נובע מכך שנצליח לבנות אמון. אז מה הסיפור סביב בניית האמון באתר,
כבר כולם יודעים מה זה חווית משתמש,
אבל האם ברור לנו איך להשתמש בזה?😉
היי, אני יעל בן מיור, מאפיינת חווית משתמש. בניתי קטלוג של הרצאות שמכסה את כל מה שצריך לדעת בתחום בצורה פשוטה ואפקטיבית. הנה כמה נושאים מתוך ההרצאות:
כמו שחשוב לדייק את חווית המשתמש במוצרים דיגיטליים, ככה חשוב לי להעביר את ההרצאות והסדנאות שלי בצורה חוויתית ומעוררת מחשבה. לכן בכל ההרצאות יש:
בהרצאות הקהל שותף מלא. שואלים שאלות, מביאים דוגמאות מהחיים עצמם. מאחר ובסוף, כולנו משתמשים ומשתמשות והחוויה היא שלנו. השיח הזה שנוצר לגמרי מעודד ומחזק את השותפות בהרצאה והופך אותה לכיפית.
ההרצאות מורכבות מתיאוריה לצד פרקטיקה. המטרה היא לא רק לדבר על העקרונות, אלא להבין איך מביאים אותם לידי ביטוי בפועל. כל הרצאה מביאה את הפרקטיקה הרלוונטית לאותו קהל וגם הדוגמאות מותאמות לעולם התוכן שלו.
הכי חשוב לי זה לדבר בצורה מדוברת. המטרה היא לא לזרוק מונחים או לדבר במילות קוד וראשי תיבות. ההרצאות מועברות בשפה פשוטה שקל להבין ולהתחבר אליהן. בסוף, אני כאן כדי להפיץ את חווית המשתמש גם אצל מי שהנושא לא התחום העיקרי שלהם.
יוצאים מההרצאות שלי עם רצון לקום ולעשות משהו. לתקן, לדייק, לבחון, לחקור - זה באמת באמת עושה חשק לנסות ולהתנסות ולראות איך הדברים יכולים להיראות אחרת דרך המשקפיים של אפיון חווית משתמש.
אפשר ללחוץ כאן ולהגיע ישר לוואטסאפ שלי.
ואפשר להשאיר לי פרטים ואני חוזרת תוך שעתיים - שלוש.
שוב שלום, אני יעל בן מיור, מאפיינת חווית משתמש ואני ממש אוהבת לשפר מערכות ואתרים מורכבים. אין אתר או מערכת שאי אפשר לפצח. במשך שנים בניתי אתרים לחברות ועסקים. ככל שהזמן עבר, הבנתי את הכוח המדהים של תהליך אפיון חווית משתמש.
זה ממש מרגש אותי להציג פה את מבחר ההרצאות שלי. זה לא סוד שאני מאוד אוהבת להכיר אנשים חדשים ומאוד אוהבת ללמד. השילוב בין השניים משמח אותי ועושה לי חשק לפתח עוד הרצאות ולהשתפר כל הזמן 🙂
על מה נדבר?
נתחיל במבוא פשוט, נבין למה הגיע הזמן להיכנס לעומק לחווית המשתמש באתר או במערכת. נלמד איך אפשר ליישם בקלות עקרונות של חווית משתמש בצעדים פשוטים ומהירים.
על מה נדבר?
נבין איך לעצב אתר יפה שהוא גם נוח. נלמד על עקרונות לעיצוב שמתאימים למסע של חווית המשתמש. נכיר טעויות נפוצות ואיך אפשר למנוע אותן.
על מה נדבר?
נעבור על תהליכי הרשמה, בחירת מוצרים והוספתם לסל הקניות. נבין מהם הגורמים לסיום רכישה ללא עצירה בדרך. והכי חשוב - נלמד איך ליצור יותר המרות באתר.
על מה נדבר?
נבין מה זה אומר לשדרג אתר. נלמד מה אפשר לעשות כדי לתת חיים לאתר קיים שיש לנו. נעבור על כל הפריטים החשובים שיש באתר. החל מעמוד יצירת קשר, דרך דף אודות ועד עמודי שירותים, כולל טפסים וכפתורים.
על מה נדבר בסדנה?
נלמד בעצם שילוב של מבוא לחווית משתמש + שיווק. נבין איך עקרונות ה-UX מתחברים ישירות לעולם השיווק. בסדנה אנחנו נבחן את החוויה של המשתמשים לאורך תהליך המכירה ואיך מאפיינים בפועל אתר לשיווק. נראה איך מגיעים ליחס המרה טוב בקמפיינים ואיך יודעים שקמפיין מביא תוצאות טובות.
נעבור על הדרך של הגולשים - החל מקמפיין בגוגל או פוסט בסושיאל ועד הכניסה לאתר עצמו ולחווית הגלישה בו. מדובר בסדנה מעשית עם הרבה כלים פרקטיים שאורכה 5 שעות. היא מאוד מתאימה לקורסים של שיווק.
מזמינה אותך לכתוב לי בוואטסאפ ונקבע שיחה כדי להבין יותר. ואפשר גם להשאיר לי פה כמה פרטים ואני חוזרת להסביר על הכול תוך שעתיים -שלוש.
הנה מאמרים וכתבות שוות שיעזרו להבין יותר מה זה אפיון חווית משתמש, איך מתכננים נכון מערכות ואתרים מורכבים ואיפה אפשר לשפר אתר כדי להגדיל מכירות.
חלק משמעותי מזה שהלקוחות יגיעו לאתר שלנו ויבחרו לקנות מאיתנו או לפנות אלינו, נובע מכך שנצליח לבנות אמון. אז מה הסיפור סביב בניית האמון באתר,
אני לא אשכח את הפעם ההיא שעבדתי עם לקוח על אפיון האתר שלו, העברתי את האפיון למעצבת והיא הציגה לנו בפגישה עיצוב אתר משגע. אני
אחת ההרצאות הראשונות שלי בתחום חווית המשתמש היתה '10 טעויות בבניית אתרים'. הטעות הראשונה היתה - לסמן וי על בניית האתר, פשוט לבנות אתר. הפתרון
בכל חודש אני שולחת מייל עם עדכונים על דברים חדשים וטיפים שווים :)
© Copyright 2020 © All rights Reserved. El Haatar